Party Summer - Reisverslag uit Tuineje, Spanje van Lynn Prinses - WaarBenJij.nu Party Summer - Reisverslag uit Tuineje, Spanje van Lynn Prinses - WaarBenJij.nu

Party Summer

Blijf op de hoogte en volg Lynn

26 Augustus 2014 | Spanje, Tuineje

Inmiddels alweer 2 maanden verder en er is een hoop gebeurd in de tussentijd. Er gebeurde zoveel dat ik nog geen rustig moment heb gehad om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen, tot nu dan..

Op donderdag 17 juli begon een van de grootste feesten van het eiland: La Carpa! Samen met Natalia en haar neef gingen we in mijn auto bij een vriendinnetje in Costa Calma wat drinken en daarna naar het feest: een hele grote tent op het strand met DJ’s en live concerten, heel vet! De volgende dag moest ik werken en ik was de BOB dus ik moest opletten dat ik niet teveel zou drinken. Maarja.. als je eenmaal aan het feesten bent vergeet je dat soms een beetje. ..
Op de terugweg werden we aangehouden door de politie en toen ze me om mijn rijbewijs vroegen, moest ik uitstappen omdat ik mijn tas in de achterbak had. Mijn slippers lagen ook in de achterbak, dus de agent die ons had aangehouden vroeg meteen: “Ben je je schoenen kwijtgeraakt mi nina?” Voor degenen die het niet weten: het is verboden om zonder schoenen te rijden, maar ze hebben me niet bekeurd daarvoor. Ik moest ook blazen en ik had 0.24 terwijl de limiet 0.25 is en de bekeuringen die ze hier uitdelen zijn niet mis! Weer een les geleerd!

De Carpa duurde in totaal bijna 3 weken en mijn vriendinnen hadden vanaf april al een verblijf geboekt bij een supermooi 4-sterren hotel op loopafstand van het feest. Vrijdag 25 juli was het eindelijk zover: een heel weekend all-inclusive met een groep van 6 vriendinnen en uiteindelijk kwamen er nog meer vriendinnen bij en eindigden we met een superleuke groep van 13 meiden. De eerste nacht was een groot feest, weinig geslapen en heel veel gelachen en gedanst. De dag erna was iedereen een stuk vermoeider, dus de groep van 13 was een stuk kleiner geworden toen we de dag erna weer uitgingen. Desalniettemin hadden we weer een hoop lol en de nacht eindigde in het ontbijtbuffet van het hotel, waar ik in mijn eentje aankwam en meteen nieuwe vrienden maakte met een groepje feestgangers uit Tenerife. Nadat we hadden uitgecheckt, heb ik de hele dag nog bij het (zoutwater!) zwembad gelegen, terwijl de rest alweer op de boot naar Las Palmas zat.

Op dit moment is het groot feest in Gran Tarajal, het stadje waar ik naast woon. Het is Semana de la Juventud (week van de jeugd) en afgelopen weekend was het hoogtepunt van dit feest: Carnaval de Verano (zomercarnaval). Gran Tarajal is de enige plek op het eiland waar ze een zomercarnaval houden, de mensen houden hier zoveel van carnaval dat ze ook een carnaval in de zomer moesten hebben. Er word groots uitgepakt met allerlei grappige outfits, Natalia en ik gingen als Colombiaanse dames met enorme billen en we hadden een hoop sjans! Komend weekend is er nog steeds feest en ik werk in de avonden, dus ik kan er nog lekker van genieten.

Op het werk gaat alles goed, ik kreeg van een Nederlandse gast te horen dat ik goed Nederlands spreek! Fijn om te weten dat ik nog Nederlands kan haha. Ik heb ook al contact gehad met Nieuw Zeeland, een sollicitatie per telefoon om 06:00 ’s ochtends vanwege het tijdsverschil.

Binnenkort meer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

I am unwritten, can't read my mind, I'm undefined I'm just beginning, the pen's in my hand, ending unplanned Staring at the blank page before you, open up the dirty window Let the sun illuminate the words that you could not find Reaching for something in the distance, so close you can almost taste it Release your inhibitions, feel the rain on your skin No one else can feel it for you, only you can let it in No one else can speak the words on your lips Drench yourself in words unspoken, live your life with arms wide open Today is where your book begins, the rest is still unwritten...

Actief sinds 23 Juni 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 2150

Voorgaande reizen:

26 Juni 2014 - 26 Juni 2015

Spanje, Nieuw Zeeland & Australië

Landen bezocht: